آمدی.....

خرید بک لینک
این چندمین تولد توست؟و چندمین انبساط مجدد کائنات؟این جندمین بارخلقت است؟و چندمین انفجار سکوت؟چندمین لبخند آفرینش؟خورشید را چندمین بار است که میبینی؟و پروانه ساعتها چندمین بار است که میچرخد؟و ثانیه چندمین بار است که به احترام تو برمیخیزد؟چندمین بار است که مجدداً نفس میکشی؟چندمین دم!؟چندمین آن!؟آه آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

حالا که خواب رفته دلم بی صدا برو
آرام رد شو از من و بی اعتنا برو!

اینبار حرفهای دل من نگفتنیست
اینبار را نپرس چرا و کجا ؟!...برو !

از نو تمام خاطره ها را مرور کن!
اصلا نیا به قلب من از ابتدا! برو!

اصلا خیال کن دلت جای دیگریست
اصلا خیال کن که ندیدی مرا برو!

بعد از تو هیچکس به دلم سر نمی زند
در را ببند پشت سرت آرام و بی صدا برو!
*** تولد وبلاگ2 آذر 1389***

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

تولدی همزمان با شکوفه زدن درختان زنده شدن دوباره گیاهان تولد دوباره گاهی انسان را جوانتر بزرگتر وپیرتر میکند از کودکی تا کهنسالی هر لحظه تولدی دوباره است

تولد مبارک

[ شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ] [ 7:0 PM ] [ یاس بی قرار ] [ ]

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

بوی عیدیبوی بهاربوی دریابوی جنگلبوی سبزیبوی عشقبوی نسیم خنک صبحگاهیهر سال یه جور استولی هر سالی که از عمر می گذرد حسش متفاوتو روزی می رسد که دیگر حس نمیکنیبهار همان بهار استعید بر همگی مبارکسالی سرشار از شادی وطراوت روز افزون آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

حالا که خواب رفته دلم بی صدا برو
آرام رد شو از من و بی اعتنا برو!

اینبار حرفهای دل من نگفتنیست
اینبار را نپرس چرا و کجا ؟!...برو !

از نو تمام خاطره ها را مرور کن!
اصلا نیا به قلب من از ابتدا! برو!

اصلا خیال کن دلت جای دیگریست
اصلا خیال کن که ندیدی مرا برو!

بعد از تو هیچکس به دلم سر نمی زند
در را ببند پشت سرت آرام و بی صدا برو!
*** تولد وبلاگ2 آذر 1389***

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

حالا که خواب رفته دلم بی صدا برو
آرام رد شو از من و بی اعتنا برو!

اینبار حرفهای دل من نگفتنیست
اینبار را نپرس چرا و کجا ؟!...برو !

از نو تمام خاطره ها را مرور کن!
اصلا نیا به قلب من از ابتدا! برو!

اصلا خیال کن دلت جای دیگریست
اصلا خیال کن که ندیدی مرا برو!

بعد از تو هیچکس به دلم سر نمی زند
در را ببند پشت سرت آرام و بی صدا برو!
*** تولد وبلاگ2 آذر 1389***

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 153 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

بعد از مدتها انتظار بلاخره دستم به ضریح مقدس بزرگواران عزیزمان رسید. خدا را شاکرم از اینکه من را همراه خانواده ام به این زیارت نائل کرد. پدرم مادرم وبراردرمبرایم باور نکرددنی بود بتوانم بارگاه حضرت علی(ع) وامام حسین حضرت عباس حضرت موسی کاظم وامام جواد(ع) را زیارت کنم.به زیارتگاههای زیادی رفتم به آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

این روزها کربلا چه غوغایی هست

دلم خواست توی بین الحرمین باشم

همه جا چراغانیست

میلادتان مبارک باشد

خوشحالم میکنید اگر نگاهی هم بر من بیاندازید

دلم هنوز کربلایست

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 119 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

حالا که خواب رفته دلم بی صدا برو
آرام رد شو از من و بی اعتنا برو!

اینبار حرفهای دل من نگفتنیست
اینبار را نپرس چرا و کجا ؟!...برو !

از نو تمام خاطره ها را مرور کن!
اصلا نیا به قلب من از ابتدا! برو!

اصلا خیال کن دلت جای دیگریست
اصلا خیال کن که ندیدی مرا برو!

بعد از تو هیچکس به دلم سر نمی زند
در را ببند پشت سرت آرام و بی صدا برو!
*** تولد وبلاگ2 آذر 1389***

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟؟

مدتهاست که به روز نشدم

باز هم فراز ونشیب های زندگی

دل نگرانی ها.آرزوها.از دست دادنها

هنوز هم زنده ام

نفس می کشم

آمدی........

ما را در سایت آمدی..... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: سه شنبه 13 تير 1396 ساعت: 11:38

صفحه بندی